top of page

יצירת תכנית עבודה לפרויקט- שיעור תכנון

יש המון אנשים שאוהבים לבנות דברים בעצמם, אבל לא כולם יודעים איך ליצור תכנית עבודה טובה, כזו  שתהפוך לכלי אמיתי שיקדם אותם לבניית פרויקט החלומות שלהם. לרוכשי השיעור ינתן במתנה פורמט ייחודי שיסייע ביצירת תכנית עבודה.

מה תלמדו בקורס?

אחד הדברים הכי חשובים להצלחתו של פרויקט הוא יצירת תכנית עבודה מפורטת. ישנם המון אנשים שאוהבים לבנות דברים בעצמם, אבל לא כולם יודעים איך ליצור תכנית עבודה טובה, כזו  שתהפוך לכלי אמיתי שיקדם אותם לבניית פרויקט החלומות שלהם. ממה מורכב הפרויקט? איך יוצרים תכנית חיתוכים? מהם שלבי העבודה הנכונים? איך יוצרים רהיט שימושי מבלי להתפשר על אתסטיקה? על כל אלה ועוד נדבר בשיעור בניית תכנית עבודה. לרוכשי השיעור יינתן במתנה פורמט ייחודי שיסייע ביצירת תכנית עבודה, פורמט שתוכלו להוריד למחשב או לנייד. השיעור הוא חלק מתוך קורס נגרות שימושית מקוון שמומלץ מאוד לכל מי שחולם או חולמת לבנות דברים בעץ באופן עצמאי.


  • מה צריכה לכלול תכנית עבודה טובה

  • אילו משתנים יש לקחת בחשבון כשמתכננים רהיט

  • כיצד יוצרים תכנית חיתוכים

  • מהם שלבי העבודה הנכונים

  • חשיבותה של המחשה גרפית כלשהי של התוצאה הסופית

פרטי הקורס

12 דק'

מספר שעות:

מתחילים

רמה:

מחיר: 

90

ש"ח

450

ש"ח

BUYNOW

תוצרי הקורס

בקורס זה תקבלו פורמט ייחודי להדפסה שיעזור לכם ביצירת התכניות לפרויקטים הבאים שלכם

90

כל הסרטונים ותכני הקורס במחיר מיוחד של 

המלצות של משתתפי הקורס

במקום שאנחנו נספר לכם כמה הקורס שלנו מושקע ונגיש לכל מי שרוצה ללמוד, התלמידים שלנו מספרים על החוויה שלהם לאחר שעברו את הקורס בעצמם.

הגיע הזמן לעבוד עם הידיים
הצטרפו אלינו והתחילו לנגר עכשיו!

יפעת ואמיר לוין סטודיו9

ברוכים הבאים לסטודיו9

סטודיו9 יוצר תוכן ומוביל סדנאות עיצוב ונגרות המותאמות לקבוצות, זוגות ויחידים. אנחנו עובדים עם אנשים אשר חולמים לבנות בעצמם את הדברים להם הם זקוקים. 

תפיסת העולם שלנו

בעידן בו אנו חיים, כשמרבית העשייה של רוב האנשים נעשית מול מסך, מתעורר געגוע למגע עם חומר.

אנחנו מאמינים שכולם יכולים לבנות בעצמם את החפצים להם הם זקוקים תוך ביטוי ליצירתיות הייחודית של כל אדם. 

מתוך כך הסטודיו מעביר סדנאות לקהילות מגוונות, מתאים את התוכן לגיל וליכולות, ודואג שהמשתתפים יעברו חוויה מלמדת ומעשירה שבסופה ייהנו מתוצר שימושי ויפה שבנו במו ידיהם. 

בואו נכיר קצת יותר מקרוב

"אהלן אנחנו יפעת ואמיר, זוג בחיים ושותפים לעבודה. הקמנו את סטודיו9 בשנת 2010 מתוך תשוקה גדולה לעבוד עם הידיים וליצור את הרהיטים שמשמשים אותנו בעצמנו. אנחנו מאמינים שכולם יכולים לבנות דברים בעצמם וזו תפיסת העולם שאנחנו מקדמים בסדנאות שלנו. בעשור האחרון ליווינו אלפי א.נשים (וגם עם ילדים ונוער) בתהליך בניית רהיטים יפים ושימושים וצברנו המון נסיון בהדרכת נגרות לחובבים/ות. התמכרנו לתחושה האדירה שמרגישים כשמסיימים לבנות משהו בשתי כפות ידיים או במקרה שלנו לפעמים בארבע :) הבנו שאנחנו נהנים באותה המידה מליווי של אנשים שעושים את זה בפעמים הראשונות. הדבר שעמד לנגד עינינו כשיצרנו את קורס נגרות שימושית המקוון הוא העצמאות שאנחנו רוצים לפתח אצלכם. המטרה שלנו היא שתדעו לתכנן ולבצע את הפרויקטים שלכם באופן עצמאי לחלוטין, החל משלב הסקיצה ועד לסיום בנייתם. "

מתלבטים?
מוזמנים להתייעץ איתנו
bottom of page